maanantai 29. kesäkuuta 2015

Kesälomaa

Töistä alkoi siis neljän viikon loma. Ihan oikeasti olen tainnut ansaita sen, joten aion nauttia hyvällä omallatunnolla. Lasselle minun loma ei ehkä tarkoita lomaa? Lasse taitaa lomailla syksymmällä, kun arki taas alkaa ja työt haittaavat harrastamista?
Nyt kun vapaa-aikaa on enemmän, niin tulemme tietysti treenaamaan enemmän. Ja jotta elämä ei kävisi Lasselle liian rankaksi see saa ensi viikolla pikkusiskon jakamaan treenejä. Jatkossa Lasse saa muutaman oman lajin ja Lina saa muutaman lajin ja minä saan treenata ihan kaikkea! Aluksi pitää kyllä opettaa pikkuneidille talon tavat? Minun kunnianhimoinen suunnitelma on että pentu tulee tekemään ainakin osan asioista eri tavalla kuin aikaisemmat koirat? Saa nähdä miten käy? 
Nyt ollaan treenattu hiukan aksaa, hiukan rallytokoa ja vepeä ollaan tehty joka viikko. Vepessä on saatu tutustua Suomen vaihteleviin kesäsäihin. Mutta ei ole huonoa säätä, on vain vääränlaisia varusteita? Pikkuhiljaa ollaan taas päästy tekemään myös vientiä, jossa tuli pulmaa heti alkukesästä. Nyt taas sujuu, toki lyhyeltä matkalta ja niin että olen itse vastaanottamassa. Mutta tästä sitten pikkuhiljaa lisäämme matkaa ja vaihdamme apparin sitten kun liike tuntuu taas hyvältä Lassen mielestä.
Viime viikonloppu kului aksan parissa, ei niin että itse olisin juossut yhtään rataa, mutta lauantaina tuomaroin epiksissä pari rataa ja lisäksi olen ihastellut MM-karsintojen taitavia koirakoita! Oikein hienot joukkueet on Suomella tänä vuonnakin.
Sunnuntaina päästiin jo hiukan lomailun makuun kun aloitimme aamun rallytokotreenillä Jaanan kanssa ja illalla palasimme vielä kentälle treenaamaan tokoa Piian, Marin ja Jaanan kanssa. Oli niin kiva kun kiireettömän treenaamisen lomassa oli aikaa rentoon rupatteluun, osittain puhuttiin koirista, osittain kaikesta muusta? Mutta kuten kuvasta näkyy niin Lasse on kylä ehtinyt myös nauttimaan kesästä ja auringosta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti